Viktigheten av å hilse

Trude Falck Bjånes @It´s time out

Er ikke det en selvfølge i dag å hilse når du kommer på jobb? Det må være lov til å forvente at voksne folk har lært denne mest grunnleggende byggesteinen i vanlig folkeskikk? De sier de sjekker inn på Facebook, - men glemmer å hilse sånn på ordentlig. Hva gjør det med deg når kollegaene ikke hilser? Hva gjør det med teamfølelsen når vi slutter å si HEI ?
Write your awesome label here.





Trude Falck Bjånes

Trude har blant annet jobbet med ledelse i IT- og mediebransjen og som rådgiver og fasilitator innen leder- og organisasjonsutvikling. I tillegg har hun drevet kulturutviklingsprosesser, designet og holdt lederutviklingskurs og gründet egen virksomhet.
 
Hun er utdannet diplom markedsøkonom og coach, og har i tillegg flere kurs innen ledelse, kommunikasjon, samhandling, e-handel og styrekompetanse. Og så har "..jeg tryna, reist meg igjen og stått han av", som hun selv sier det.

Trude brenner for at folk skal bli flinkere til å stoppe opp – både alene og sammen. For å reflektere, utforske, våge, vise sårbarhet og høre etter. I en arbeidshverdag som baserer seg på korte frister og hard konkurranse, er slike pauser gull verdt. Vi må ikke glemme verdien av en timeout – om det er en flere dagers samling på fjellet, ved sjøen, i Barcelona. Eller kun et par timers pause i hverdagen.
Patrick Jones - Course author


Created with